vineri, 3 februarie 2012

Interviu cu...Aneliese!

R:Buna si multumesc ca ai acceptat acest interviu :)
A:Buna.Pentru nimic.E o placere :)

R:Cum te numesti si de unde vi?
A:Pai ma numesc Ioana,si din Romania. Si,ca sa nu dau detalii personale,pot spune ca din zona Moldovei.:)

R:Foarte frumos :) Cum ai aflat de Stardoll?
A:Hm..De pe un site.Intr-o zi de vara.

R:Ai mai avut alte conturi?Cum de te-ai decis sa il pastrezi pe acesta?
A:La inceput am avut vreo 15 conturi. Si...nu stiu

R:Ce planuri ai pe viitor?
A:Multe planuri.In vara vreau sa concurez la NCG.Mai vreau si sa devin un stilyst renumit pe Stardoll,si mai am un vis.Sa pot ajuta membri Stardoll.Suna ciudat,stiu.Dar e un vis pe care vreau sa il indeplinesc.

R:Ai fost Ncg?Ce premii ai mai castigat?
A:Da..Am fost ncg in 2011,sau asa ceva.Doar acest premiu.

R:Dragut.Ce parere ai despre casatoriile de pe Stardoll?
A:Hm..Destul de greu de spus,avand in vedere ca si eu am avut "prieten" pe Stardoll..Atunci aveam alta parere..Insa acum,mi se par ciudate.

R:Pentru sfarsit,ce le urezi cititorilor?
A:Vreau sa le transmit sa aiba grija de ei,sa aiba grija ce date isi dau pe site-urile gen Stardoll,sau alte site-uri pentru ca lumea virtuala e periculoasa.Si sa fie fericiti si sa se bucure de Stardoll.

R:Multumim din nou ca ai acceptat acest interviu.
A:Pentru nimic :)

Concluzie:
Aneliese sau mai bine spus Anne,este o fire draguta si plina de dragoste,ca tot suntem in luna indragostitilor.Vrea sa va ajute si sper sa va imprieteniti cu ea :)

Viziteaz-o

Istoric:
R-Reporter
A-Aneliese


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu