joi, 30 iunie 2011

Interviu cu PUNKFLORRA


AndreealauraFun: Buna!Multumesc ca imi acorzi acest interviu!
PunkFlorra: Este placerea mea!
AndreealauraFun: Cum ai aflat de StarDoll?
PunkZFlorra: Eu eram o mare fana a joculetelor de pe internet... am vazut in stranga paginii o reclama cu Pink Or Punk... era reclama jocului stardoll..din curiozitate am intrat..si asa a inceput totul.
AndreealauraFun: Ai fost vreodata NCG?
PunkFlorra: Da...pe data de 29 mai 2011
AndreealauraFun: Si unii membri ti-au spus "nu meriti" sau "hate you"?
PunkFlorra: Sincer nu... dar cand stangeam voturi am primit shi 2/5 dau 3/5 ceea ce a fost cam urat....
AndreealauraFun: Ce parere ai despre faptul ca ni se pot fura conturile?
PunkFlorra: Mi se pare o foarte mare tampenie.. niste oameni care nu au ce face sparg conturi.. o prostie....sincer nu as vrea asemenea prieteni…
AndreealauraFun: Ce parere ai despre asa zisi "iubiti" de pe StarDoll?
PunkFlorra: M i se pare o prostie [iar]... fetele isi iau iubiti ss nuami pt cadouri......iar daca sunt dragutzi sa se laude cu ei..urat asa…sau ,multe fete se dau drept baieti sa se creada interesante..
AndreealauraFun : Ce iti place sa faci pe StarDoll?
PunkFlorra: Cel mai mult imi place sa starng bani si sa imi iau mereu alte haine... chiar daca nu sunt scumpe.. imi place sa ma fac in fiecare zi diferit... atat hainele cat si parul sau machiajul
AndreealauraFun: Ok!Multumesc ca mi-ai acordat acest interviu!
PunkFlorra: Nu ai pentru ce! XoXo


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu